Android Oyun Programlamaya Giriş

Mobil cihazlar, günlük ve iş hayatımızda kapsamlı bir yere sahip oldu. Bunun neticesinde yeni iş alanları doğdu. Bilişim teknolojileri alanında çalışanlar, bu ani ve büyük değişime...
-25%

Android Oyun Programlamaya Giriş

ISBN:9786055201654
Kağıt:1. Hamur
Kapak:Karton
Özel Fiyat 19,45 ₺ Regular Price 25,93 ₺
Stokta yok
%25 İndirim
%25 İndirim
Açıklama

Mobil cihazlar, günlük ve iş hayatımızda kapsamlı bir yere sahip oldu. Bunun neticesinde yeni iş alanları doğdu. Bilişim teknolojileri alanında çalışanlar, bu ani ve büyük değişime hızlıca adapte olmak için adeta yarıştılar-yarışıyorlar. Tüm dünyada olduğu gibi, ülkemizde de yazılım sektörünün önde gelen problemlerinin başında nitelikli eleman azlığı gelmektedir. Bu probleme en büyük sebep olarak yetersiz bilgi kaynağı ve kullanımına işaret ediliyor. Bizlerde bu konuya büyük önem verdik ve sizlere bu kitabı hazırladık.

Bu kitapta 2D grafik uygulamaları destekleyen “AndEngine” oyun motoru incelenmiştir. AndEngine, Nicolas Gramlich tarafından geliştirilen açık kaynak projesidir. Kitabın yazım tarihi itibariyle güncel AndEngine sürümü GLES 2.0’dır. AndEngine ile geliştireceğiniz uygulamaları tamamen Java programlama dili kullanacaksınız. Bunun için Java bilginiz en az Java Standart Edition düzeyinde olmalı ve temel Android programlama bilgisine sahip olmanız gerekmektedir. AndEngine oyun motorunu kullanarak geliştirilen birçok popüler oyun bulunmaktadır. Siz de 2D destekli oyunlarınızda AndEngine’i kullanabilirsiniz.

Andengine Oyun Motoru
Android SDK ve Emulatör Kurulumu
Andengine ve Box2D Kurulumu
Andengine Proje Oluşturma & Çalıştırma
Basegameactivity Sınıfı
Alan-Kamera Nesneleri
Camera Sınıfı
Boundcamera ve Camerafactory Sınıfı
Zoomcamera ve Smoothcamera Sınıfı
Scene (Sahne) Sınıfı
Camerascene Sınıfı
Engineoptions Sınıfı
Wakelockoptions, Touchoptions ve Diğer Sınıflar
Görüntü Oluşturma (Resim, Animasyon, Metin)
Texture Sınıfı
Textureregion Sınıfı
Sprite Sınıfı
Animatedsprite Sınıfı
Görüntü Objeleri
Line ve Rectangle Kullanımı
Menü Oluşturma
Metinsel Objeler
Buildabletexture Nesnesi
Font Nesnesi
Changeabletext Nesnesi
Multi-Touch Programlama
Dokunmaları (Touch) Yönet
Sensörler
Fizik Motoru
Body Sınıfı
Contact, Fixture Sınıfları
Joint, Revolutejointdef, Linejoint Sınıfları
Physicsworld, Physicsfactory Sınıfları
Physicsconnector, Physicsconnectormanager Sınıfları
Fiziksel Nesneler, Hız, Ağırlık ve Çarpışmalar, Eklem Oluşturma

Yazar A. Kerim Fırat
Yayınevi Kodlab Yayınları
Barkod 9786055201654
Cilt Durumu Ciltsiz
Kağıt Türü 1. Hamur
Kapak Türü Karton
Yayın Dili Türkçe
Sayfa Sayısı 304
Basım Tarihi Ocak 2015
Son Basım Tarihi Ocak 2015
Ebat 14 X 21
Yorumlar

Okurlarımız Bunları da Beğendi